El carnaval de Vinaròs 2021 no tindrà reines ni reis
Tampoc no se celebraran actes multitudinaris, però s’està treballant en les mesures sanitàries per a garantir la continuïtat de la festa.
La Comissió Organitzadora del Carnaval de Vinaròs, reunida amb els representants de les 30 comparses i l'Ajuntament de Vinaròs, ha decidit anul·lar els actes més multitudinaris de la pròxima edició del carnaval.
En 2021, aquest carnestoltes no se celebrarà amb desfilades, casetes de comparses ni la tradicional Gala de Reines. Així doncs, no hi haurà ni reis ni reines del carnaval a la capital del Baix Maestrat.
La reunió convocada d'urgència per a valorar els possibles escenaris i debatre les diferents opcions no es podia posposar a causa del treball de confecció i preparació de les fantasies, la vestimenta que llueixen les reines i els reis de la festa.
A causa de l'actual situació sanitària en tot l'estat espanyol, la comissió considera "pràcticament impossible" dur a terme la instal·lació d'un recinte com el de les casetes, un espai on es fan dinars i sopars de germanor entre les comparses i es congrega la majoria de l'oci nocturn amb accés lliure.
Tampoc no considera factibles les multitudinàries desfilades que omplin els carrers de Vinaròs o un acte com la Gran Gala de les reines, on en l'edició passada es van congregar més de 8.000 persones.
No obstant això, tant l'Ajuntament de Vinaròs com la comissió i les comparses estudiaran i treballaran per a concretar les mesures sanitàries requerides per a garantir la celebració d'aquesta Festa d'Interés Turístic Autonòmic.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza