Les borses europees tanquen en verd després de l'anunci de mesures
Els mercats borsaris van viure un nou 'dilluns negre' a causa de la pandèmia del coronavirus.
Les borses europees han tancat aquest dimarts amb guanys després de l'anunci de noves mesures per a lluitar contra les conseqüències de la pandèmia del coronavirus en l'economia mundial.
L'Ibex-35 ha pujat un 6,41%, mentre que París ha guanyat un 2,84%; Londres, el 2,79%; Frankfurt, el 2,25%, i Milà, el 2,23%. Wall Street també ha recuperat en l'obertura de la sessió de hui un poc de terreny respecte de les pèrdues d'ahir, el seu tercer pitjor dia de la història.
Els mercats borsaris han rebut positivament les mesures proposades pels diferents presidents, com la injecció de 200.000 milions d'euros per part del govern espanyol o l'anunci de Trump de garantir fons d'emergència "immediatament" mentre continua la crisi del Covid-19.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana