El bo viatge: descomptes del 70% en estades a la Comunitat Valenciana
La bonificació, que s’activarà el 20 d’octubre, pretén reactivar el sector turístic, en crisi per la pandèmia.
El bo viatge de la Comunitat Valenciana, destinat a les persones empadronades al territori valencià per a anar de vacances i que inclou una bonificació del 70% de les despeses fins a 600 euros, es posarà en marxa el 20 d’octubre.
Així ho ha anunciat aquest dijous, en la sessió de control parlamentari a les Corts, el president de la Generalitat, Ximo Puig, qui ja va avançar la creació d'aquest bo en el debat sobre l'estat de la Comunitat Valenciana.
Aquest bo permetrà a milers de valencians i valencianes tindre accés a descomptes en estades arreu del territori i ajudar a "donar suport" a les empreses turístiques per la situació generada per la pandèmia de coronavirus.
Puig ha destacat que iniciatives com aquesta suposen dur a terme polítiques actives d'incentius en sectors com el turisme, en una situació "extraordinàriament complicada" com l'actual.
Més llegit
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València
-
El govern espanyol desclassifica este dimarts els informes d'intel·ligència sobre la crisi de Ceuta
-
A l'espera de nous acords en l'inici del curs, el Consell destaca l'augment retributiu mentre que els sindicats apunten a les ràtios i les infraestructures
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Mor un home de 84 anys en un accident entre un camió i un cotxe a l'N-340