Benigànim torna a la normalitat després de 21 dies de confinament
Escoles, bars, botigues i mercats hi han reobert per a tornar a la normalitat.
El municipi de Benigànim, a la Vall d'Albaida, ha tornat a la normalitat després de 21 dies de confinament a causa del gran nombre de brots i nous contagis de coronavirus que s'hi havien produït a la localitat.
Des d'aquest dimarts, els comerços, bars i restaurants tornen a obrir. També ho fan les escoles amb tres setmanes de retard respecte al qual s'havia previst en un primer moment. Això sí, amb mascareta, gel, termòmetre i la distància de metre i mig entre els companys. També aquest dimarts hi ha hagut mercat ambulant que han pogut retornar a la venda de productes per als ciutadans del poble.
Des de Salut Pública asseguren que s'ha recuperat la traçabilitat dels casos de contagi de coronavirus al municipi i que continuaran amb les mesures establides amb la nova normalitat.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària