Air Nostrum presenta un ERTO per a tota la plantilla
L’expedient entra en vigor dissabte, amb un mecanisme de flexibilitat que permeta ajustar la suspensió a les circumstàncies.
Air Nostrum ha presentat un expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTO) per a tota la plantilla, vora 1.500 empleats, per un període de tres mesos. L’expedient entrarà en vigor aquest dissabte, amb un mecanisme de flexibilitat que permeta ajustar la suspensió a les circumstàncies.
Segons l’aerolínia, l’ERTO té com a finalitat minimitzar al màxim l'impacte de la crisi del coronavirus i poder mantindre a mitjà i llarg termini els llocs de treball.
Air Nostrum ha paralitzat quasi íntegrament la seua activitat i un nombre important d'avions per les restriccions de la crisi del coronavirus, la qual cosa col·loca l'aerolínia valenciana en "serioses dificultats".
En una carta remesa pel president d’Air Nostrum, Carlos Bertomeu, a la plantilla, assegurava que el trànsit aeri estava caient dràsticament i es preparava per a escenaris pitjors.
L'autoritat laboral disposa de cinc dies per a confirmar la causa de força major, i en aquest cas, la companyia informarà de les mesures que s'aplicaran durant la vigència de l’expedient.
Més llegit
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja
-
Detingut a Múrcia el sospitós de matar d'un tir al cap un home en una platja de Torrevieja
-
Huit propostes gastronòmiques d’alt nivell participen en el concurs de la gamba roja de Dénia
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat
-
L'exdirectora de la residència de Paiporta confirma que ningú no els va avisar de la dana, que va matar huit interns