Els afectats per la crisi del coronavirus tindran una moratòria en el pagament de les hipoteques
El Consell de Ministres aprova un paquet de mesures per a fer front a l'impacte de la pandèmia en famílies i treballadors.
El govern d'Espanya ha aprovat una moratòria en el pagament de les hipoteques per a aquelles persones que hagen perdut la faena o hagen vist reduïts els seus ingressos pel coronavirus. Una mesura que forma part del reial decret que ha tirat avant aquest dimarts el Consell de Ministres per a fer front a l'impacte econòmic i social de la pandèmia en les famílies i els treballadors.
La mesura, segons fonts governamentals, l'ha proposada Unides Podem, que des de la setmana passada està pressionant el PSOE per a adoptar iniciatives econòmiques amb l'abast més gran possible.
D'altra banda, tots els treballadors i treballadores que es vegen afectats per un expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTO) originat per la crisi sanitària del coronavirus tindran dret a percebre la prestació contributiva per desocupació i el temps consumit d'atur no comptarà com a gastat.
El Consell de Ministres que se celebra des de les 10:30 hores d'aquest dimarts es preveu llarg i dens, a causa del paquet de mesures econòmiques que s'estudien per a pal·liar l'impacte de la pandèmia.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any