Els aeroports de València i Alacant-Elx reprenen l'activitat com a punts d'entrada internacional
El govern espanyol ha limitat l'entrada de vols i vaixells de passatge internacionals per a minimitzar riscos de contagi.
A partir d'aquest dilluns, els aeroports de València i Alacant-Elx seran punts d'entrada amb capacitat d'atenció d'emergències de salut pública internacional, segons ha anunciat en Twitter el ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos.
Després de saber-se que cap d'aquests dos aeròdroms s'incloïen entre els cinc que permetrien l'aterratge de vols internacionals, la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat va oferir al Ministeri de Sanitat la seua col·laboració per a habilitar els aeroports de la Comunitat Valenciana com a punts d'entrada.
El conseller Arcadi España va avançar dissabte passat que l'aeroport d'Alacant-Elx, el cinqué en nombre de passatgers anuals, se sumaria als de Màlaga-Costa del Sol, Josep Tarradellas Barcelona-el Prat, Gran Canària, Adolfo Suárez Madrid-Barajas i Palma de Mallorca aquest dilluns.
El port de València, punt d'entrada de vaixells de l'estranger
El port de València serà un dels ports espanyols i l'únic de la Comunitat Valenciana on podran entrar vaixells provinents de l'estranger. Amb aquesta mesura es pretén garantir que en el procés de desescalada i de flexibilització de les limitacions a la lliure circulació, es minimitzen els riscos d'importació de casos que puguen posar en risc el procés iniciat.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre, on han eixit peixos morts surant
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec