93 empreses, 26 de les quals valencianes, garantiran el subministrament de la reserva estratègica de material sanitari
L’acord marc de compra està valorat en 240 milions i inclou mascaretes, bates, davantals, granotes, gorres i peücs.
Un total de 93 empreses han sigut seleccionades com a proveïdores de la Generalitat Valenciana dins de l’acord marc que assegura per als pròxims dos anys l’abastiment de la reserva estratègica de material sanitari de protecció contra el coronavirus.
Des del centre logístic ubicat a Fira València, se centralitza la recepció, l’emmagatzemament i la distribució dels productes sanitaris que, en funció de la demanda, són distribuïts als hospitals, centres de salut, residències de gent major o persones amb diversitat funcional, entre d’altres. A hores d’ara, segons informa la Generalitat en un comunicat, hi ha reserves per a assegurar les necessitats dels pròxims cinc mesos.
De les 93 empreses que participen en l’acord marc, 26 són valencianes, 64 de la resta d’Espanya i tres més estrangeres (una alemanya, una més holandesa i una tercera letona). L’acord permetrà adquirir 232 productes, entre bates d’un sol ús, davantals de polietilé, granotes, diferents models de gorres de protecció, peücs i mascaretes (quirúrgiques, FFP2 i FFP3).
El valor estimat del contracte, dividit en 16 lots, puja a 240 milions d’euros i contempla tant l’any del contracte com la pròrroga addicional d’un altre any.
Més llegit
-
Segona vaga de l’ensenyament valencià no universitari en els últims dos anys
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
Controlen l’incendi en una nau de reciclatge a Alzira que va obligar a desallotjar cases properes
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
Emergències activa un avís especial per pluges intenses i tempestes a la província de València
-
Hospitalitzat un ciutadà britànic després de rebre "diversos tirs" a Orihuela Costa