Aquestes són les propietats mineromedicinals de l’aigua termal de Montanejos
Al paratge protegit de la Fuente de los Baños es pot gaudir d’aigües termals, natura i desconnexió
El paratge natural de la Fuente de los Baños és el principal reclam turístic de Montanejos, a l'Alt Millars. És un espai des d'ara més protegit, ja que el mes de febrer del 2023 es va publicar en el BOE el document definitiu que garanteix la bona salut ambiental del riu i que permet mantindre l'entorn del paratge "per a l'ús i gaudi dels banyistes".
Aigües termals, natura i desconnexió
D'aquesta font naix l'aigua termal de Montanejos, "Una aigua amb propietats mineromedicinals, que està a 25 graus tot l'any. És bona per a la pell, i per a l'aparell digestiu. A més, té un poder sedant. Quan prens el bany ací, et quedes molt relaxat", ha explicat la informadora turística Bea Vizcaíno al reporter de Terra viva Àngel Hernández.
És bona per a la pell, i per a l'aparell digestiu. A més, té un poder sedant
També li ha contat que hi ha gent que s'hi banya tot l'any, inclús a l'hivern. "El dia 1 de gener és tradició prendre-hi el bany, també".
El dia 1 de gener és tradició prendre-hi el bany, també
L'estiu de 2022, 160.000 turistes van visitar aquesta zona al pas per Montanejos. És una zona plena de senders per a fer senderisme amb diferents nivells de dificultat, i també per a practicar cicloturisme.
Més llegit
-
Mor d’un infart el tècnic d'Emergències que va validar el primer missatge ES-Alert durant el 29-O
-
La Generalitat impulsa una plataforma de bus ràpid entre València, Xirivella, Aldaia i Alaquàs
-
L'alcalde d'Almussafes admet contactes amb Ens Uneix i anuncia una querella contra Morant després de l'expedient del PSPV
-
Un gos evita el segrest d'una dona a Polinyà de Xúquer mossegant un dels atacants
-
El colpista Antonio Tejero mor a Alzira el mateix dia que es desclassifiquen els documents del 23F
-
La boira complica la circulació a l'A-3 a la Plana d'Utiel-Requena i a l’AP-7 al Baix Maestrat i la Plana