La televisió d’À Punt emet el Llevant-Castelló, un duel ple d’al·licients
Orelluts i granotes comparteixen un mateix somni, l’ascens de categoria. Kochorashvili tornarà a defensar la camiseta del Llevant després de la seua exitosa cessió al Castelló
La televisió d'À Punt emet el dimecres 2 d'agost a les 18:30 hores, des del Parador del Saler, el partit amistós de pretemporada entre el Llevant i el Castelló. Un duel entre dos equips renovats que tenen com a objectiu l'ascens de categoria. Es tracta d’una bona prova de foc per a comprovar l’estat de forma dels dos equips.
L'equip granota arriba més rodat a la cita, ja que fins ara ha disputat tres amistosos. Això sí, els llevantinistes encara no coneixen la victòria, després de dos empats i una derrota. Per tant, buscaran el primer triomf de la pretemporada contra el Castelló.
L'equip alb-i-negre, amb nou entrenador, jugarà contra el Llevant el segon amistós de la pretemporada. El Castelló de Dick Schreuder va guanyar l'únic partit que ha disputat fins ara, per 2-1 contra l'Al-Arabi.
El partit es podrà veure en directe per la tele d'À Punt a partir de les 18:30 h amb la narració de Xavi Alberola i els comentaris de Josep Alcácer.
À Punt continua donant suport als esdeveniments i protagonistes més destacats del món de l’esport en el moment més important de la temporada esportiva.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor