À Punt retransmet demà bous a cavall i diumenge la porta gran de Borja Jiménez, David de Miranda i Rufo
Doble cita taurina de la Fira de Fogueres
Dissabte (19 h), correguda en directe de toreig a cavall d’Andy Cartagena, Diego Ventura i Duarte Fernandes
Diumenge (16:15 h), correguda en diferit del passat dilluns 22 de juny
Este cap de setmana À Punt incorpora a la seua programació dos interessants cites taurines de la Fira de Fogueres d’Alacant.
La primera serà demà dissabte, 27 de juny, a les 19 hores en directe amb una correguda de toreig a cavall de la ramaderia de Fermín Bohórquez per al benidormí Andy Cartagena, l’actual figura indiscutible Diego Ventura i el jove valor de Portugal Duarte Fernandes, un destacat cartell molt complet i variat per als grans aficionats al cavall.
Diumenge, 28 de juny, la vesprada es presenta d’allò més taurina. A les 15:15 hores el programa La plaça, presentat per Jorge Casals, oferix un especial de la Fira de Fogueres amb un resum dels principals festejos i una entrevista amb el torero Luis Francisco Esplá en el seu 50ª aniversari d´alternativa.
A continuació, a les 16:15 hores, es retransmetrà una de les corregudes més triomfals de Fogueres, en la que, amb bous de Victoriano del Río, obriren la porta gran els tres toreros, Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo, un festeig que va ser tot un èxit artístic. Va ser la correguda del passat dilluns, 22 de juny.
Les retransmissions estaran conduïdes pel periodista, Jorge Casals, qui estarà acompanyat en els comentaris pel torero valencià Manolo Carrión i pel rejoneador Pablo Donat en el festeig de toreig a cavall.