Els projectes de ficció i els nous formats destaquen en la quarta edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes - Sector Audiovisual

Pitching 2021
Pitching edició 2021 / Departament de Comunicació
24 de maig 2022 - 15:57

La quarta edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes-Sector Audiovisual, que se celebrarà el 2 de juny al Paranimf del CEU-Cardenal Herrera, ja té els 12 projectes finalistes.

En aquesta edició, un centenar d’alumnes han presentat, individualment o col·lectivament, un total de 28 projectes generats en l’àmbit universitari. Els 12 seleccionats seran exposats en una sessió de pitching oberta a les productores valencianes. Els 12 projectes han estat escollits per una comissió integrada per responsables d’À Punt i de les universitats participants, que han valorat aspectes com  l’originalitat, la qualitat formal, l’interés social i la viabilitat dels projectes. Dels triats, quatre corresponen a la categoria de ficció; tres a la de formats televisius; tres més a no ficció  i dos projectes s’endinsen en les propostes sonores.

La quarta edició del Pitching Universitats Valencianes–Sector Audiovisual recupera enguany el format íntegrament presencial, amb l’objectiu de posar en contacte l’alumnat que treballa la creació visual i sonora amb el sector audiovisual valencià.

Els seus autors i les autores defensaran els seus projectes en intervencions de 7 minuts. La taula d’experts i expertes, conformada per Eduardo Escorial, director de continguts del Grup de Comunicació Secuoya; Marisa Crespo, productora, directora i cofundadora de Proyecta Films; Lorena Torres, productora executiva i directora de Flyhunter, i César Martí, director de continguts d’À Punt Mèdia, podran formular preguntes.

La iniciativa té el suport d’À Punt Mèdia i de la Universitat de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat CEU Cardenal Herrera, que és enguany l’amfitriona, en un model que ha optat per la itinerància entre els campus valencians amb estudis vinculats al sector audiovisual.

La celebració d’aquesta convocatòria audiovisual s’emmarca en la política de col·laboració entre les universitats valencianes i À Punt, concretada en diferents convenis marc en matèria acadèmica, científica i cultural subscrits per la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

Fins ara, tres projectes presentats en edicions anteriors s’han convertit en produccions i altres continuen en processos creatius de desenvolupament.

També et pot interessar

stats