À Punt emetrà diumenge el NTC Migdia des de la Magdalena i dilluns els seus magazins de ràdio

Sergi Olcina de matí i Ximo Rovira i Gemma Juan de vesprada ens acostaran tota l’actualitat de la festa en À Punt Ràdio

El NTC Migdia de diumenge amb Anna Galbis es farà des d’un set de televisió instal·lat a l’ermitori

À Punt al costat de les festes de la Magdalena
À Punt al costat de les festes de la Magdalena / Departament de Comunicació

Les festes de la Magdalena ocupen l’actualitat festiva del cap de setmana en À Punt i per això els Informatius de la cadena també s’incorporen este diumenge a l’epicentre de la festa castellonenca.

Per primera vegada, este diumenge 8 de març, hi haurà un set informatiu a l’ermitori de la Magdalena, on conclou la Romeria de les Canyes que retransmet À Punt a partir de les 10 hores per a oferir tota l’actualitat del dia. Els equips del departament d’Informatius estaran desplaçats a Castelló i al capdavant estarà la periodista Anna Galbis que presentarà el NTC Migdia des de l’ermita a partir de les 14 hores.

Anna Galbis presenta NTC cap de setmana
Anna Galbis presenta NTC cap de setmana

Els magazins d’À Punt Ràdio Amunt i Avall i La Vesprada d’À Punt es traslladen el dilluns 9 de març a Castelló per a la seua emissió en directe des del cor de la Fira i Festes de la Magdalena. Els oients tindran l’oportunitat de conéixer els presentadors dels dos programes en viu i disfrutar de la màgia de la ràdio des de l’estudi instal·lat a l’aire lliure a la Plaça Major, al costat de l’Ajuntament de Castelló.

El programa Amunt i Avall amb Sergi Olcina estarà de 10 a 14 hores contant tot el que passe al Pregó infantil amb el xiquet Nicolás Cabello Pérez i donarà pas a la mascletà de Pirotècnia del Mediterrani.

Sergi Olcina presenta Amunt i Avall
Sergi Olcina presenta Amunt i Avall

Entre altres entrevistes, el programa espera al president de la colla Moros de l’Alqueria que complix 50 anys, la visita de César Solsona del Gremi de Forners de Castelló, una entrevista amb Victoria Arcos, Na Violant d’Hongria 2026 i els Cavallers de la Conquesta en el seu 75 aniversari liderats pel seu prohom, Héctor Prades. No faltarà la connexió al Mesó del Vi amb Teresa Lidón, secretaria tècnica de la IGP (Indicació Geogràfica Protegida) de Castelló i una anàlisi de la correguda de diumenge i avanç de la del diumenge 15, amb Jorge Casals, presentador de La plaça i encarregat de les retransmissions de bous d’À Punt.  

A partir de les 16 hores continuaran amb La vesprada d’À Punt, Ximo Rovira i Gemma Juan per a contar, amb el seu equip de reporters, tot el que passe al programa festiu.

Gemma Juan i Ximo Rovira, a partir de les 16 h, en À Punt Ràdio
Gemma Juan i Ximo Rovira, a partir de les 16 h, en À Punt Ràdio

Entre altres convidats, el magacín de les vesprades d’À Punt Ràdio comptarà amb les Reines de la Magdalena Clara Sanz Sobrino i Ana Colón Sastriques i els representants de la colla Moros d’Alqueria pel seu 50 aniversari, la colla del Rei Barbut. La seua reportera Mar Hernández estarà a la VII Mostra de Carros Engalanats al Parc Ribalta, amb la colla Pixavi farà una visita al Fadrí i el tradicional berenar de pilotes de frare per a endolcir la jornada festiva.

També et pot interessar

stats