'L’Alqueria Blanca' també triomfa entre els anunciants

L'estrena de la nova temporada proporciona grans resultats als anunciants que s'han vinculat amb la sèrie.

Èxit Alqueria brindis xics
Escena del primer capítol de la nova temporada / L'Alqueria Blanca
22 de març 2021 - 14:55

El retorn de la sèrie de ficció valenciana més volguda pel públic va suposar un gran èxit d’audiència. Segons dades auditades per Kantar Media, vora 300.000 espectadors de mitjana van veure el primer capítol de la nova i esperada temporada de L’Alqueria Blanca en un dia amb una programació especial per a commemorar la tornada de la sèrie.

Aquest èxit també ha sigut per als anunciants que han confiat en L’Alqueria Blanca, que han aconseguit molta notorietat i visibilitat en una nit esperada per tots. Només amb el capítol d’anit, el patrocinador Supermercados masymas va aconseguir 1.324.000 impactes publicitaris amb les peces de patrocini i l’espot emés en la pausa publicitària.

A aquests resultats del patrocinador s’han de sumar 1,3 milions d’impactes més aconseguits al llarg de la setmana amb les peces de patrocini emeses amb les autopromocions que anunciaven el dia i hora de l’emissió de L’Alqueria Blanca.

D’altra banda, més anunciants valencians van voler estar presents en un dia especial com ahir. Caixa Ontinyent va obtindre quasi 700.000 impactes publicitaris al llarg de diumenge en estar present en el programa especial d’Atrapa’m si pots, i més tard amb l’emissió de l’esperat primer capítol de la nova temporada de L’Alqueria Blanca.

Amb resultats com aquests, À Punt demostra una vegada més el seu potencial com a suport publicitari clau per tal de contribuir que les empreses valencianes optimitzen les seues estratègies publicitàries.

Per a més informació sobre com anunciar-se en À Punt, podeu posar-vos en contacte a través del correu publicitat@cvmc.es.

També et pot interessar

stats