Lucía Balaguer, la nova cara de 'La cuina de Morera' en les xarxes socials
La influenciadora arriba al programa per a demostrar que la cuina pot ser molt fàcil, sabrosa, divertida i saludable
Tens poc de temps lliure i no t'agrada invertir-lo a la cuina, però sí que vols alimentar-te de manera saludable. Vols descobrir nous plats i la versatilitat dels productes. T'encanten les verdures, però no menjar-les sempre de la mateixa manera. I no saps massa be com acompanyar el pollastre o el porc. Per a donar resposta a tots eixos pensaments, La cuina de Morera ha incorporat una nova col·laboradora a les xarxes socials. Es tracta de Lucia Balaguer, una creadora de contingut que atresora més de 80.000 seguidors en Instagram.
La jove alzirenca estrena nova experiència professional des de les xarxes socials de La cuina de Morera, en què oferirà contingut exclusiu per als seguidors del programa presentat en la televisió pel cuiner Jordi Morera i la nutricionista Ana Sirvent. Cada setmana proposarà receptes ràpides, senzilles i, també, molt atractives. També ens descobrirà enginys i ferramentes que estan de moda a les cuines del món.
Lucía s'ha estrenat en Instagram amb una deliciosa i sana recepta ràpida de iogurt amb bresquilla gelada i pistatxos. Estigues atent a les xarxes de La cuina de Morera per a no perdre't totes les seues propostes: Instagram, TikTok, Twitter i Facebook.
Més llegit
-
'The New York Times' vincula Ana Obregón amb els orígens de la fortuna de Jeffrey Epstein
-
La pluja i diversos accidents en hora punta compliquen més el trànsit als accessos de València
-
El València avança en la Copa del Rei
-
Cerdán defensa al Senat que és innocent i diu ser víctima d'una persecució "pròpia de la Inquisició"
-
'Aranzel’, paraula de l’any 2025 en castellà per a la FundéuRAE
-
‘La clau per a viure’ posa el focus en la vida als barris de nova creació