El consell de la nutricionista Ana Sirvent per a beure el got de llet amb cacau més saludable
És un dels costums més estesos en tot el món per al desdejuni o el berenar i cal conéixer, que en els preparats de cacau soluble, el 70% és sucre i sols el 30%, cacau
A ningú escapa que des de fa dècades, beure un got de llet amb xocolate o cacau forma part dels desdejunis i berenars en moltes famílies. I no sols és una opció triada pels més menuts de la casa, també és un costum per a molts majors i els més grans.
Si som dels que a l'hora de beure un got de llet i xocolate ens agrada crear la nostra combinació i començar amb un got de llet blanca, a la qual donar-li color i gust de xocolate, ho podem aconseguir de diverses maneres. Una d'elles és fer servir cacau soluble ensucrat, la manera més comuna; una segona alternativa menys habitual és fer ús del cacau pur. Cal conéixer les diferències d’un hàbit o altre, pel que fa a la salut.
Com ha explicat en xarxes socials la nutricionista de La cuina de Morera Ana Sirvent, “si mires l’etiqueta del cacau soluble, veuràs que el 70% del pot és sucre, mentre que sols el 30% és cacau”. En cas d’estar interessat a fer un viratge cap a una opció més saludable, i per tal d’anar educant el paladar, el seu consell és “mesclar una cullerada de cacau soluble ensucrat amb una altra de cacau pur”.
I així, diu la dietista, “anirem a poc a poc, fins que ja posem sols cacau pur”. Una recomanació final d'Ana Sirvent per a potenciar el sabor és barrejar el cacau pur amb un poc de canella.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo