Un accident en la V-30 i l'avaria d'una ambulància en l’A-7 a Alginet deixen cues quilomètriques en plena hora punta

El xoc entre diversos turismes en la circumval·lació sud-oest de València obliga a tallar un carril en sentit cap al port

Punt de l'autovia del Mediterrani on enllacen l'A-7 i V-30 i on este dimecres hi havia fins a deu quilòmetres de retenció en sentit nord
Punt de l'autovia del Mediterrani on enllacen l'A-7 i V-30 i on este dimecres hi havia fins a deu quilòmetres de retenció en sentit nord / DGT

Un accident de trànsit en la V-30 i l’avaria d’una ambulància han complicat la circulació als voltants de València en plena hora punta d'este dimecres. D’una banda, el xoc entre diversos turismes en la V-30, la carretera que circumval·la València pel sud-oest, ha obligat a tallar un carril, cosa que ha generat sobre l’asfalt cues que superaven els tres quilòmetres en direcció al port, segons han confirmat a À Punt fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT).

Una incidència molt menys greu, però que ha afectat significativament el trànsit, tenia lloc en l’A-7, en sentit cap a València. L’avaria d’una ambulància al terme d’Alginet, que ha tingut un problema en un neumàtic i ha hagut d’apartar-se al voral, deixava cues que superaven els tres quilòmetres. El vehicle ha quedat apartat dels carrils, però el fet que s’haja detingut a escassos metres d’un tram en obres, on està reduïda la velocitat, i que l'ambulància parara amb les llums d’emergència ha fet que els conductors frenaren per precaució i que es generara una retenció que fins i tot mantenia els vehicles totalment detinguts uns minuts.

Tot i ser una incidència menor, com que l'autovia del Mediterrani té un gran volum de trànsit a primera hora del matí i l'ambulància ha parat a pocs quilòmetres de la bifurcació entre la pista de Silla i el bypass, s'han generat cues significatives.

Precisament aquells conductors que prenien este segon camí en sentit Castelló de la Plana, el del bypass, es trobaven amb circulació molt lenta més avant, en el tram de l’A-7 on s’incorpora el trànsit procedent de la V-30. En alguns moments, s’han fregat els deu quilòmetres de retencions. En este cas no es devia a cap incidència, sinó a l'acumulació del trànsit que s'incorpora de la V-30.

També et pot interessar

stats