El telèfon d’emergències reforça la plantilla un 18% durant el pont del 15 d’agost

El servei es prepara per la previsió d'una major demanda motivada per festivitats

Personal del telèfon 112 Comunitat Valenciana treballant en una imatge d'arxiu
Personal del telèfon 112 Comunitat Valenciana treballant en una imatge d'arxiu / GVA

Els torns del personal del telèfon 112 Comunitat Valenciana es reforcen un 18% amb motiu de l'arribada del pont del 15 d'agost. L'objectiu és atendre amb més celeritat les telefonades que puguen produir-se durant aquest període, que abasta des d'aquest divendres, 11 d'agost, fins al dimarts 15, ambdós inclosos.

Així, aquest dissabte serà el dia en què més professionals treballaran de tot el pont a la sala d'atenció de telefonades, amb un total de 69 persones, 54 operadors i operadores i 15 en coordinació. Aquest reforç de personal suposa un augment del 15% respecte als empleats que atenen en sala un dia ordinari.

Diumenge i dilluns ocuparan els seus llocs 67 professionals, i dimarts, 65. En el cas de dilluns i dimarts, l'augment respecte a un dia ordinari és del 22 i del 20%.

Una de les característiques essencials d'aquest servei és la seua capacitat de dimensionar-se en funció de les emergències que s'hagen d'atendre o en previsió d'una major demanda motivada per festivitats com la d'aquests dies.

També et pot interessar

stats