El tall de l'accés a l'A-7 des de la pista d'Ademús encara deixa retencions quilomètriques

Un accident a l'A-70 complica el trànsit a Alacant en hora punta este divendres, amb la congestió habitual a la resta de carreteres

L'enllaç entre la V-30 i la CV-36, este divendres
L'enllaç entre la V-30 i la CV-36, este divendres / DGT

La pista d'Ademús o CV-35 continua presentant molts problemes de trànsit este divendres, després que la vesprada anterior s'haguera de tallar l'accés des d'esta via cap a l'A-7, sentit Castelló de la Plana, per l'incendi d'un camió. El desviament continua tancat i això ha complicat molt la circulació en hora punta, amb vora cinc quilòmetres d'embós d'eixida de València cap a Llíria.

Des de la Direcció General de Trànsit (DGT) no s'ha comunicat encara la previsió per a reobrir esta eixida, ja que encara hi ha danys en l'asfalt provocats per l'incendi i el vial està tancat. Els conductors que circulen ja per l'A-7 no tenen problema, els que no s'hi poden incorporar són els que venen des de la pista d'Ademús. Com a alternativa s'aconsella agafar la CV-31 cap a Rocafort i Godella, carretera que acumula també dos quilòmetres de retenció, continuar per la CV-310 en sentit Bétera i després enganxar amb l'A-7.

També a l'A-70 d'Alacant s'ha notificat un accident a l'altura de Sant Vicent del Raspeig en sentit Elx, que ha arribat a provocar un embós de tres quilòmetres, encara que la situació ha millorat i el trànsit ja va més fluid.

També hi ha problemes este divendres a la V-30, que presenta el col·lapse habitual de cada dia, més o menys des de l'altura de l'autovia de Torrent fins a Mislata en sentit A-7 i des de la ronda Nord la incorporació al riu fins passat Xirivella. Una altra via afectada per trànsit lent és l'A-7, on la DGT ha informat d'uns nou quilòmetres de cua entre el Polígon Industrial Sud i Creu de Gràcia sentit Castelló de la Plana; dos quilòmetres entre Aldaia i Quart de Poblet en la mateixa direcció i quatre quilòmetres entre el Baró i la Creu de Gràcia cap a Alacant.

També et pot interessar

stats