Salut Pública investiga una possible toxiinfecció alimentària a Xàtiva després d'un torneig de futbol

La xifra d'afectats puja a 36, tot i que cap d'ells requereix hospitalització

Salut Pública investiga una posible toxiinfecció alimentària a Xàtiva amb almenys 36 jugadors alevins afectats
Salut Pública investiga una posible toxiinfecció alimentària a Xàtiva en 36 menors

Salut Pública ha informat este divendres que està investigant una possible intoxicació alimentària que afecta, de moment, 36 menors. Tots van participar en un torneig de futbol a Xàtiva (Costera) el cap de setmana passat i després van dinar junts al mateix establiment. Els xiquets i xiquetes pertanyen a diversos clubs de futbol que participaven en el campionat.

Segons les primeres indagacions, els que van presentar símptomes d'intoxicació van consumir el mateix aliment i al mateix local. Això sí, cap dels afectats ha requerit hospitalització.

Segons han apuntat fonts de l'Hospital Lluís Alcanyís, encara estan a l'espera dels resultats del laboratori, que estaran llestos la setmana que ve. Per este motiu, demanen prudència, ja que encara es desconeix l'origen o si es tracta, efectivament, d'una intoxicació.

També et pot interessar

stats