Presó provisional per al jove que va agredir un sanitari al metro de Madrid
La consideració final del delicte dependrà de si la víctima perd la visió total d'un ull
La justícia de Madrid ha ordenat l'ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança del jove de 19 anys detingut per agredir un sanitari al metro de Madrid.
El detingut ha passat aquest matí a la disposició del jutge d'instrucció número 46 de Madrid. Després de prestar declaració, el fiscal ha sol·licitat que ingresse a la presó per un delicte de lesions greus, però la qualificació final quedarà pendent de si la víctima perd la visió total d'un ull.
Serà investigat per la suposada comissió d'un delicte de lesions agreujades i, a més, el 8 de setembre el jutjat prendrà declaració a l'implicat i a cinc testimonis dels fets, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM).
La víctima ha perdut part de la visió d’un ull
Els fets van tindre lloc la nit del passat dijous al metro de Madrid, quan l'infermer de l'Hospital 12 de Octubre va recriminar un passatger per no portar mascareta, obligatòria en el transport públic. En un moment determinat, el jove va atacar el sanitari amb un objecte punxant i li va propinar un fort colp en la cara.
A la víctima la van atendre a l'Hospital 12 de Octubre i, a conseqüència del colp a l'ull, la víctima ha perdut part de la visió d'aquest ull. Després, el presumpte autor del colp va eixir del vagó i li va dir a l'infermer: “Tant de bo et muires”, segons el vídeo dels fets, que han difós en xarxes socials.
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica dels lloguers i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Canvia la dinàmica meteorològica i es revertix la tendència seca
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
29.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
29.09.2026 | Informatiu migdia
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
26.09.2026 | Gala d'elecció de les candidates a falleres majors de València 2027