Sanitat administrarà 83.737 dosis aquesta setmana, la segona de vacunació sense cita prèvia
La campanya se centrarà en les persones que havien indicat a la Conselleria que no podien vacunar-se per coincidir la citació amb les vacances
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té previst administrar aquesta setmana 83.737 dosis dins del pla de vacunació programat, que se centra en les persones que havien indicat a Sanitat que no podrien vacunar-se fins ara perquè estaven de vacances.
Aquesta és la segona setmana de vacunació sense cita per a qualsevol persona de 12 anys o més pendent de rebre la primera dosi. La vacunació oberta va arrancar el passat 7 de setembre i es mantindrà durant tot el mes per a facilitar al màxim l'accés a la primera dosi a totes aquelles persones que encara no l'han rebuda per qualsevol motiu.
D'altra banda, dins de la campanya de la vacunació amb cita, la majoria de les dosis que s'inocularan aquesta setmana són de Pfizer (54.068) i aniran destinades a les persones entre 12 i 39 anys que ja han rebut una dosi de la vacuna, però els falta la segona. Amb les dosis de Pfizer també s'han programat, en el marc de l'estratègia de repesca, prop de 14.000 citacions de persones que estan pendents de vacunar.
Pel que fa a la vacuna de Moderna, es destinen aquesta setmana 29.155 dosis per a persones entre 12 i 39 anys que han de completar la pauta amb la seua segona dosi. A més, s'administraran 382 dosis de la vacuna d'AstraZeneca a les persones que també tenen pendent una segona inoculació.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places