El pastís de xocolate del xef mexicà Rubén Alan Díaz, l’escollit com el millor del món en Alacant Gastronòmica
El pastisser guanya el Premi Internacional d’Alta Pastisseria Paco Torreblanca, dotat amb 3.000 euros
El bescuit del xef xocolater i especialista en pastisseria Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut elegit este divendres com el millor pastís del xocolate del món en el Premi Internacional d’Alta Pastisseria Paco Torreblanca, dotat amb 3.000 euros i lliurat en el certamen Alacant Gastronòmica.
Un jurat format per Paco Torreblanca, Alain Chartier, Oriol Balaguer, Carlos Mampel, Raúl Bernal, Jacob Torreblanca, Kiko Moya, Rafael García Santos i Manuel Villanueva ha sigut l’encarregat d’escollir el millor pastís de xocolate.
El segon premi, dotat amb 2.000 euros, ha sigut per al peruà Cristian Joel Jiménez, mentre que el tercer, amb 1.000 euros, ha recaigut en la xilena Nadia Castillo, fundadora de Dulvívoro.