"No passaran!": l'acte taurí de Peníscola que desafia les vaquetes
Joves de la població fan de barrera humana per a intentar impedir el pas dels animals per un carrer estret de la localitat
La localitat de Peníscola (Baix Maestrat) ha celebrat les seues festes patronals amb una sèrie d’actes taurins que, en el crític moment actual, amb un estiu amb rècord de víctimes mortals, no han estat exempts de polèmica.
L’acte conegut popularment com el "no passaran" s’ha fet viral a les xarxes socials a causa de la intensitat d’unes imatges que mostren un grup de joves intentant impedir el pas de les vaquetes per un estret carrer de la localitat.
Es tracta d'una tradició que se celebra cada any i els participants asseguren que no hi ha perill perquè es tracta de vaquetes xicotetes. L’acte consisteix a retirar alguns barrots que protegeixen els assistents del recinte perquè aquests facen de barrera humana.
Aquest dijous està previst que la Generalitat es reunisca amb els ajuntaments i les asseguradores per a trobar una solució a les assegurances.
Més llegit
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada