Pallassospital llança als mitjans de comunicació un repte 'de nassos'

Nassos rojos per a commemorar els 20 anys que l'ONG valenciana du fent somriure els xiquets i les xiquetes hospitalitzats.

Pallassospital llança als mitjans de comunicació un repte \'de nassos\'

Fa 20 anys que l'ONG valenciana Pallassospital porta alegria i il·lusió als xiquetes i les xiquetes ingressats en els hospitals de la Comunitat Valenciana. Actuacions terapèutiques que han fet somriure 270.000 menors i les seues famílies.

Aquesta setmana, i dins dels actes commemoratius, Pallassospital ha llançat un joc clown amb l'objectiu d'"intervindre la realitat" amb aquest símbol distintiu pallassos i pallasses i "conscienciar la societat sobre la importància de dur un somriure i l'alegria a qui més els necessita: els xiquets i les xiquetes hospitalitzats".

Per a dur-lo a terme, l'ONG va proposar als mitjans de comunicació que ens unirem al Repte nas (#retonariz). Una desafiament per a "esguitar de nassos rojos l'actualitat valenciana" i que consistia a "colar" un nas en alguna de les informacions emeses durant els dies 8 i 9 de maig.

À Punt Mèdia s'ha sumat aquesta simpàtica iniciativa que dona visibilitat al gran treball que realitza cada dia l'organització. Així, davant la curiositat i, fins i tot, cert desconcert en part de l'audiència, hem anat "infiltrant" els nassos colorats en els estudis de ràdio i televisió, així com en les xarxes socials.

Hui es desvela el misteri d'aquest joc on gustosament hem participat més d'onze mitjans de comunicació valencians. Segons l'ONG, el repte es farà extensiu a tota la societat valenciana el dilluns 20 de maig, dia en què s'animarà tot el món a pujar a les xarxes socials una foto amb en el nas pintat de roig o amb un de Pallassospital.

També et pot interessar

stats