La nova programació d’À Punt s’estrena amb bona acollida
El públic ha respost amb fidelitat i expectació des de l’altra part de la pantalla
Amb el nou curs À Punt ha estrenat una nova etapa i, conjuntament, una nova programació per a oferir a la ciutadania tota la informació i l'entreteniment més pròxim. I la resposta del públic ha sigut la millor possible: fidelitat i expectació des de l'altra part de la pantalla.
L'audiència ha aprovat amb nota els renovats informatius d'À Punt. Les tres edicions informatives setmanals agafen impuls, i és l’informatiu de migdia el que lidera unes dades d'audiència que, en l'estrena d’este dilluns, reuniren més de 124.000 espectadors i espectadores, i una quota de pantalla de fins al 13%.
També ha arrancat amb bon peu el primer contacte amb l'actualitat del dia, Les notícies del matí, capitanejades en esta temporada per Xavi Borràs.
Tanca la jornada l’informatiu de la nit, ara presentat per Amparo Fernández i amb un nou format més dinàmic que comptarà amb la presència en plató de periodistes de la casa que aprofundiran cada dia en una informació diferent. Este espai per a analitzar les notícies del dia va congregar en algun moment vora 50.000 persones davant del televisor.
El director general d’À Punt, Alfred Costa, ha destacat la importància que esta casa “s’acomode” a la nova era digital que permet utilitzar “nous llenguatges, noves narratives i una nova imatge molt colpidora”.
Més enllà dels informatius, també s’ha donat una bona benvinguda als espais que tornen després de l'estiu, com La via verda, presentada per Mathies Muñóz, que va arribar a captivar més d'un 7,5% de quota de pantalla en el primer programa.
Així mateix, més de 20.000 persones acolliren el tàndem matinal de Ximo Rovira i Gemma Juan, Bon dia, Comunitat Valenciana, que alça el vol amb pics de vora el 6% durant l'emissió.
Les persianes de l'entreteniment s'obrin també de vesprada amb el magazín En directe, presentat per Àlex Blanquer. I l'aposta per donar més protagonisme al futbol des de la nova Grada 20:30 que, de la mà d’Isabel Sánchez i Juanma Melero, va arrancar amb 10.000 seguidors. Els reportatges d'investigació amb la marca Zoom tornen, i ho fan en la quarta posició de l'horari de màxima audiència, amb 59.000 espectadors i un 5% d'audiència.
Costa ha subratllat que À Punt ha apostat per oferir moltes hores d’entreteniment que es veuen reforçades pels continguts de ficció que s’emeten durant els caps de setmana.
Prop de mig milió de persones sintonitzaren la televisió valenciana este dilluns, i la quota de pantalla mensual ha pujat un punt. Una resposta del públic que ens encoratja a continuar oferint-los la millor programació per a totes i tots.