Mor ofegat un home de 84 anys a la platja de Xeraco abans que els socorristes començaren la jornada
L’home, veí de Saragossa, ha patit un problema de salut mentre es banyava i hi ha sigut trobat inconscient

Un home de 84 anys, procedent de Saragossa, ha mort este matí ofegat a la platja de Xeraco. Els fets han ocorregut abans de l’horari habitual d’inici del servici de socorrisme.
Tot apunta que l’home ha patit algun tipus de problema de salut mentre es trobava a la mar. Tot i els intents de reanimació cardiopulmonar, que s’han prolongat durant vora 45 minuts, no s’ha pogut fer res per salvar-li la vida. El personal sanitari només ha pogut certificar-ne la mort.
Fins al lloc s’han desplaçat la jutgessa de guàrdia i la funerària, que s’han fet càrrec del cos. Les autoritats no han facilitat encara més detalls ni sobre la identitat de la víctima ni sobre les circumstàncies exactes del succés.