Les màximes repunten en vespres d'un dissabte amb possibilitat de tronades
L'interior de la Comunitat Valenciana ha viscut la nit més càlida de l'estiu, amb mínimes d'entre els 15 i els 23 graus

Les nits no deixen descansar i els dies no deixen respirar. Ens perseguix la basca, després d'una altra nit amb valors tòrrids, per damunt dels 25 graus en molts punts de la Comunitat Valenciana. Les mínimes han sigut més baixes a la costa, però han pujat a l'interior que ha viscut la nit més càlida de l'estiu, amb el termòmetre entre els 15 i 23 graus a la Serrania, la Plana d'Utiel-Requena o la Vall d'Albaida.
El sol dominarà el cel, que a primera hora estava esguitat per alguns núvols baixos, producte de la humitat, i alts a Castelló. No es descarten tronades en l'interior nord a la vesprada, si bé més localitzats que en els últims dies.
La calor serà novament protagonista. Les màximes tornaran a pujar, situant-se en els 30-35 graus de mitjana, i en entre 35 i 38 en part de les comarques centrals (Costera, Vall d'Albaida, Ribera Alta, Canal de Navarrés, Vall d'Albaida) i la zona sud de la Plana d'Utiel Requena.

Dissabte el cicle de calor s'acompanyarà d'una major inestabilitat a la vesprada, en què es preveuen tronades fortes a l'interior de Castelló i València que podrien arribar a la costa i portar graníssol i vent fort.

Abans, els termòmetres tocaran sostre, amb valor d'entre 39 i 40 graus als punts més càlid de les comarques interiors. Diumenge les precipitacions seran menys fortes i a partir de dilluns, més basca.