Huitanta estudiants amb Covid-19 continuen el seu confinament a Mallorca
A la Comunitat Valenciana el nombre de positius associats a aquest megabrot supera ja el centenar
Huitanta dels joves que donaren positiu en el macrobrot de Mallorca continuen a l’illa. N’hi ha 64 casos positius asimptomàtics que estan complint el confinament a l’hotel, mentre que altres setze romanen ingressats a l’hospital.
A més, hi ha 45 joves amb test negatiu que han decidit fer la quarantena a Palma i no tornar a les regions d'origen.
Els que si que han tornat a casa són els estudiants i les estudiantes gallegues, que arribaren ahir al port de València i emprengueren al camí cap a Galícia. En arribar al port de València se’ls va fer un test d’antígens que va revelar que hi havia cinc positius dels catorze detectats entre els que viatjaren des de Palma.
També ha arribat a casa l’alumnat que venia de Madrid, però van marxar de la Comunitat Valenciana sense fer-se cap tipus de prova per detectar la presència del coronavirus.
La xifra d'infectades i infectats valencians a causa d'aquest megabrot s'eleva ja a més de cent.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana