Les grans superfícies preveuen el millor ‘Black Friday’ de la història

Les cadenes de la Comunitat Valenciana esperen rebre 800.000 clients aquest diumenge gràcies als descomptes i l’arribada del fred.

Les cadenes de la Comunitat Valenciana esperen rebre 800.000 clients aquest diumenge
Les cadenes de la Comunitat Valenciana esperen rebre 800.000 clients aquest diumenge

Les grans superfícies de la Comunitat Valenciana preveuen rebre més de 800.000 clients aquest diumenge, el primer dels huit festius d’obertura per Nadal, i auguren un increment de vendes d’un 6 per cent en la campanya respecte de l’any passat per ‘‘l’arribada del fred, la recuperació del consum i els bons preus’’, segons ha informat l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED).

Este diumenge serà precedit pel ‘Black Friday’ a totes les grans superfícies valencianes, jornada que s’ha convertit ‘en un dels 10 dies amb més volum de vendes de l’any gràcies als grans descomptes que ofereixen els comerços’’ i que esperen que siga ‘‘el millor de la història’’.

Després del 25 de novembre, els festius d’obertura següents seran el 2, 6, 8, 9, 16, 23 i 30 de desembre, una campanya que les grans superfícies esperen que ‘‘revitalitze’’ les vendes del comerç, amb tecnologia, confecció, regal, alimentació i joguets com a productes de més creixement. De fet, al novembre les vendes ja han ‘‘millorat’’ si ho comparem amb els mesos anteriors, pels mateixos factors.

Les previsions d’ANGED apunten que una de cada tres famílies avançaran les compres al mes anterior a les festes, ‘‘sense deixar-ho per a l’últim dia’’, una decisió que consideren que ‘‘en gran mesura’’ està ‘‘impulsada per les campanyes de comunicació de les associacions de consumidors’’ i que farà possible que el client puga evitar-se les cues d’última hora.

Segons Joaquín Cerveró, portaveu d’ANGED a la Comunitat Valenciana, les grans superfícies esperen tindre ‘‘el millor ‘Black Friday’ de la història. Hem contractat 4.000 persones per a oferir un millor servei als clients aquest dia i per a la campanya de Nadal’’.

‘‘Amb l’agenda de l’hivern climatològic, les perspectives són bones, i les obertures en festiu ajudaran a reforçar les vendes en aquest període, a més de la gran oferta de preu que s’ha programat per a aquest Nadal. S’ha de recordar que la campanya de Nadal concentra el 20 per cent de les vendes anuals del comerç, que pot arribar al 50 per cent o més en algunes categories de productes, com joguets’’, ha descrit.

També et pot interessar