Gelades de matinada, amb una mínima de -9,4 graus a Bocairent, en una jornada freda, en què els termòmetres pujaran de vesprada
El llogaret d'Alcotas (Calles) ha sigut el nucli poblacional que més fred ha passat esta nit, -4,9 °C, seguit de Castielfabib (-2 °C) en una nit molt fresca amb valors d'1 °C a l'interior (Agres, Ayora i Villena) i entre 6 i 8 °C a la costa
Dijous comença amb la matinada més freda de la tardor en molts punts del territori. El termòmetre ha baixat i molt tant a l'interior com a la costa. S'han registrat gelades en rambles i barrancs, amb una mínima de -9,4 graus a la rambla de Mariola (Bocairent), de -7,4 °C a la rambla de la Sarga (Xixona), de -6,3 °C a la foia ampla de Mariola (Agres) o de -5,8 °C al càmping de Mariola (també a Bocairent).
El llogaret d'Alcotas, al municipi de Calles (Serrania), ha sigut el nucli poblacional que més fred ha passat esta nit: el mercuri ha baixat allà a -4,9 °C. Castielfabib ha quedat a -2 °C i molts municipis no han passat d'1 °C (Agres, Ayora, Villena). També ha sigut nit d'edredó a les ciutats costaneres, on el mercuri ha oscil·lat entre els 6 graus de València i els 8 de Castelló de la Plana o Alacant.
La baixada de temperatures no continuarà de vesprada, perquè esperem una pujada lleugera dels termòmetres respecte als valors d'ahir gràcies a la desaparició del vent de mestral. A primera hora del matí encara hi havia vent fort a l'extrem nord (Ports, Baix Maestrat i Alt Maestrat), que anirà perdent força al llarg de la jornada. En la resta del territori, ja no ho notarem.
Pel que fa a l'estat del cel, esperem cels rasos i ambient assolellat.