Els festejos taurins es cobren tres víctimes mortals aquest mes de juliol
Un veí d’Albacete mor arran de les ferides que li va provocar el bou el dia 12 a Picassent
Els festejos taurins d’aquest mes de juliol deixen tres víctimes mortals. Al ciutadà francès que va morir fa uns dies després de ser cornejat a Pedreguer i al veí de Meliana que va faltar aquest dimarts també arran de les ferides causades per una enganxada, s’afig la d’un veí d’Albacete, que ha mort arran de la brutal envestida que va patir a Picassent, durant els festejos taurins del 12 de juliol.
De fet, l’Ajuntament d’aquest municipi de l’Horta ha decretat per a aquest dimecres dol oficial al municipi per la mort de l'home ferit pel bou i que finalment ha mort.
Les quatre penyes taurines de Picassent s'han sumat també al comunicat municipal, en el qual es trasllada a la família i els amics de la víctima mortal les "condolences per aquesta tràgica pèrdua".
El mateix ha fet l'Ajuntament de Meliana, que ha lamentat la mort, aquest dimarts, d'un dels seus veïns després de la greu enganxada que va sofrir en els bous al carrer del dissabte i ha destacat que era una persona "coneguda i volguda al poble", que de jove va estar molt vinculada al moviment insubmís.
Més llegit
-
Educació xifra en un 50,12% el seguiment de la primera jornada de vaga indefinida en l'ensenyament, que els sindicats eleven al 90%
-
La consellera d'Educació assegura que si els sindicats volen tornar a negociar els convocarà "com més prompte millor"
-
El TSJCV avala els servicis mínims fixats per a la vaga de docents
-
Desenes de milers de docents ixen al carrer a València, Alacant, Elx i Castelló de la Plana en les manifestacions del primer dia de vaga
-
La vaga indefinida del professorat en l’ensenyament públic arranca este dilluns
-
Els trens de la línia C2 recuperen el pas habitual després de més de set hores de retards per un nou robatori de coure