Els espanyols passen més de dues hores cada dia en internet

Els dominis amb més nombre de visitants únics al novembre han sigut Google (36,8 milions), Facebook (33,9 milions) i Microsoft Sites (31,3 milions)

Una família mira internet en els seus dispositius
Una família mira internet en els seus dispositius / Andrey_Popov (Shutterstock)

La mitjana diària de consum d'internet per persona s'ha situat el mes de novembre en dues hores i dos minuts, és a dir, de 122 minuts, la qual cosa representa 6,6 minuts menys que durant el mes de novembre del 2021.

Segons un estudi de Barlovento Comunicación, el mes de novembre el nombre de visitants únics a internet ha sigut de 37,1 milions, la qual cosa suposa 806.000 de visitants més que el mateix mes de l'any passat, un 2% més.

Per edats, la investigació mostra que el grup de 25 a 34 anys és el que més temps dedica a navegar, per damunt de les tres hores diàries de mitjana, enfront dels de 4 a 14 anys, que dediquen una mitjana de tres minuts.

Així mateix, per sexes, el consum és pràcticament igual encara que lleugerament superior el de les dones, que romanen connectades dues hores i sis minuts, enfront dels homes que passen dues hores.

Finalment, les dades de l'informe posen en relleu que els dominis amb més nombre de visitants únics en el període d'estudi han sigut Google.com (36,8 milions), Facebook.com (33,9 milions) i Microsoft Sites (31,3 milions). Per minuts diaris per persona, el rànquing l'encapçala Facebook (23,7), seguit de Google Sites (22,7) i Spotify (7,4).

També et pot interessar