Detingut després d'intentar assassinar el germà a Montserrat i atrinxerar-se en una vivenda
El dispositiu dut a terme per la Guàrdia Civil ha revestit “alta perillositat”, ja que l’home, de cinquanta anys, tenia antecedents d’"extrema violència"
Agents de la Guàrdia Civil han detingut un home de cinquanta anys acusat d'un homicidi en grau de temptativa després d'apunyalar el germà i atrinxerar-se en una vivenda de Montserrat (València) amb diverses armes blanques.
L'actuació ha tingut l'origen després que la Central Operativa de Servicis rebera un avís dels familiars de la víctima en què s'informava que un home que havia apunyalat de gravetat el germà s'havia atrinxerat armat a la seua vivenda, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.
A més, la situació revestia una "alta perillositat" pels antecedents del detingut i l'"extrema violència" d'estos. Per això, diverses patrulles de la Guàrdia Civil han acudit al lloc, juntament amb la Policia Local de Montserrat, i han envoltat la vivenda a fi de detindre l'autor.
El dispositiu s'ha allargat durant diverses hores i, després de la necessitat de fer ús de les mesures de compulsió "mínimes" necessàries i arrabassar-li l'arma, els agents han aconseguit reduir l'autor i detindre'l.
Es tracta d'un home de cinquanta anys a qui se li atribuïx un delicte d'homicidi en grau de temptativa. La investigació l'han duta a terme agents de la caserna d'Alberic amb la col·laboració de la Policia Local de Montserrat i les diligències les han entregades a la secció civil i d'instrucció del tribunal de Carlet.