Detenen un professor d'educació física denunciat per agredir sexualment dos alumnes
L'home, acusat de fer tocaments a les menors i que ha quedat en llibertat provisional, se l'investiga per un delicte d'agressió sexual
La Guàrdia Civil ha detingut un professor d'educació física d'un centre educatiu de l'Horta Nord després de rebre les denúncies formulades pels familiars de dos alumnes, que afirmen haver sigut víctimes de violència sexual. Segons ha informat la comandància provincial de l'institut armat, l'arrest es va produir divendres passat.
Les menors acusen el docent d'haver-los fet tocaments, han indicat les mateixes fonts. L'home va passar a la disposició del jutjat de guàrdia de Montcada, que va decretar la posada en llibertat.
Ara queda investigat en una causa oberta per un delicte d'agressió sexual i haurà de presentar-se de nou quan se'l requerisca, ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.