Detenen un home després de retindre dos persones contra la seua voluntat i amenaçar-les de mort
Les acusava d’haver-li furtat el telèfon mòbil i els impedia abandonar l’immoble fins que apareguera
Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent (Horta Sud) un home de 30 anys com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal i amenaces greus, després de suposadament mantindre retingudes dos persones a sa casa contra la seua voluntat i amenaçar-les de mort. Una de les víctimes va resultar lesionada de gravetat en intentar escapar de l'habitatge des d'un segon pis, fet que va desencadenar els fets.
La detenció es va produir després que el 091 rebera una telefonada alertant que una dona s'havia precipitat al buit des d'un segon pis mentre intentava baixar pel canaló de l'edifici, segons ha informat la Policia en un comunicat.
Al lloc es van desplaçar immediatament efectius de la Policia Nacional, així com servicis sanitaris, que van assistir la víctima i la van traslladar a un centre hospitalari a causa d'una fractura de turmell provocada per la caiguda.
Després de diverses indagacions, els agents determinaren que les víctimes havien coincidit amb el presumpte autor en un local d'oci nocturn de la zona. Després de consumir begudes alcohòliques, decidiren traslladar-se tots al domicili d'este.
Una vegada a sa casa, el detingut es va adonar que li faltava el telèfon mòbil i va adoptar una actitud "extremadament hostil" i suposadament va proferir amenaces de mort contra la dona i el seu germanastre. A més, el suposat agressor va arribar a trencar el telèfon de la dona i va agredir físicament l'altre home.
Amb l'objectiu de recuperar el seu terminal, el sospitós els va fer un registre personal per força i va bloquejar les eixides de l'habitatge, al mateix temps que suposadament els impedia abandonar l'immoble fins que no apareguera el seu dispositiu.
Davant del temor per la seua integritat física, les dos víctimes aprofitaren un descuit del detingut per a intentar escapar de la vivenda despenjant-se per una canonada exterior, moment en què la dona caigué des de l'altura d'un segon pis.
Després de recopilar tots els indicis, els policies identificaren i localitzaren el suposat agressor i el detingueren. L'arrestat ha passat a disposició de l'autoritat judicial com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal i amenaces greus.