Més d’un milió de clavellons es llançaran este diumenge en la Batalla de Flors de València

Esta insòlita desfilada posa la cirereta a la Gran Fira de Juliol de la capital del Túria

Els clavellons per a la Batlla de Flors de València ja estan llestos / À Punt NTC

Com cada any, la Batalla de Flors de València posa el punt final a la Gran Fira de Juliol que celebra la capital del Túria i en cinc camps d’Almàssera i Alboraia (Horta Nord) més d’un milió de clavellons estan llestos perquè els arrepleguen.

El florista Miguel Galán s’ha ocupat un any més de cultivar estes flors tan especials i enguany n’ha plantat aproximadament 1.300.000 en 34 fanecades de terra, repartides entre cinc camps diferents.

Clavellons llestos per a ser arreplegats per a la Batalla de Flors de València
Clavellons llestos per a ser arreplegats per a la Batalla de Flors de València / Amparo Martín

Seixanta persones s’encarregaran este divendres de recollir tots estos clavellons, per a assegurar que estiguen tan frescos com siga possible durant el cap de setmana. Dissabte se n’utilitzarà una part en la Nit de la Punxà, quan es decoren les trenta carrosses escollides enguany pel comité de selecció per a participar en esta desfilada tan singular.

La resta de flors es conservaran fins diumenge, quan es faran servir com a munició de la batalla i deixaran una catifa taronja al passeig de l’Albereda de València.

La Batalla de Flors tindrà lloc este diumenge 27 de juliol a les 20:00 hores al passeig de l’Albereda de València.

També et pot interessar

stats