Continuen els ruixats i les tempestes aquest dijous per tot el territori
S’esperen més de vint litres per metre quadrat en les pròximes hores, segons ha avançat l’Aemet
Continuen els ruixats i les tempestes aquest dijous per tot el territori. El temor a la sequera no desapareix, però s'allunya. La pluja encara no ha acabat i s’espera que continue agranant la major part de les comarques de la Comunitat Valenciana.
Aquest dimecres, Alacant despertava amb les últimes precipitacions que, en general, han sigut beneficioses per al camp, tot i que platges com la de l'Albufereta s'hi han vist afectades. Amb el cel molt cobert, ha plogut sense treva durant tot el matí i s'ha intensificat al migdia. A última hora de la vesprada, l'aigua s'han desplaçat cap a les comarques del nord. A Vistabella del Maestrat plovia amb intensitat aquesta vesprada i a Coratxà, al Baix Maestrat, també s'han deixat notar fortes ràfegues de vent.
Per al dijous, s’esperen més de vint litres per metre quadrat, segons ha avançat l’Aemet. Predominaran els cels amb nuvolositat durant la segona meitat del dia, amb ruixats, vent i tempestes. Les temperatures seran les esperables per a aquesta època de l’any, segons les previsions.
Les últimes pluges han carregat amb onze hectòmetres cúbics d'aigua els embassaments més al sud de les conques del Xúquer i el Segura. Al camp, els llauradors es feliciten per una pluja caiguda in extremis per a poder salvar bona part dels cultius més amenaçats.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida