Compte arrere per a tornar a ballar de festa
Les pistes de ball es preparen per a reobrir amb la possible relaxació de les restriccions
La reunió de la comissió interdepartamental de salut d’aquest dilluns debatrà si es tornen a permetre els balls als locals d’oci nocturn, els esdeveniments públics i els festivals. Tornar a ballar, encara que siga amb mascareta, és una de les activitats més esperades pels valencians i valencianes.
À Punt NTC ha parlat amb el psicòleg Enric Valls, que ha assegurat que aquesta activitat és positiva per a la salut, ja que “allibera substàncies químiques connectades amb la felicitat, com la dopamina, la serotonina, a més d'una part tensional”.
Els locals d’oci nocturn i festa valencians demanen omplir ja les pistes de ball, després de díhuit mesos sense poder fer-ho, per a així augmentar la facturació. És el cas de Paco Machí, gerent de la discoteca Salomé, que espera que l'aforament augmente del 10 al 50%, amb el 100% de l’aforament com a possible horitzó quan es retiren les mesures de prevenció per complet.
Més llegit
-
Dos accidents col·lapsen l'entrada a València per la pista de Silla i l'A-3 i obliguen a tancar carrils
-
Baixen les màximes, continua la basca i pot ploure a l'interior de València i del nord d'Alacant
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Un incendi amb tres focus prop del nucli urbà alarma Benifaió en plena matinada
-
Extingit l’incendi d’Antella després de cremar més d’una desena d’hectàrees de canyes i camps perduts