Cecotec retira preventivament un lot de Cecofry Pixel 2500 Touch per una fallada no confirmada

Cecotec ha habilitat un apartat en el seu web oficial perquè qualsevol consumidor afectat puga sol·licitar un reemplaçament gratuït

Cecotec retira preventivament un lot de Cecofry Píxel 2500 Touch davant una fallada no confirmada
Cecotec retira preventivament un lot de Cecofry Pixel 2500 Touch per una fallada no confirmada / Cecotec

Cecotec ha retirat de manera preventiva un lot específic de la fregidora d'aire Cecofry Pixel 2500 Touch (referència 04982), que inclou 3.860 unitats. Esta decisió respon a un avís emés per una autoritat de vigilància alemanya a través del sistema europeu Rapex, segons el qual, després d'analitzar una sola unitat, existix una possible presència d'una fuita de corrent en este model.

"A pesar que la fallada no ha sigut confirmada i que Cecotec no compartix les conclusions de l'informe, la companyia ha optat per actuar de manera diligent, responsable i compromesa amb la seguretat dels clients, suspenent de manera preventiva la venda d'esta referència i oferint als consumidors afectats un reemplaçament per un altre model similar mentre s'esclarixen els fets", ha assenyalat Cecotec en un comunicat.

Des del llançament de la fregidora, a mitjan 2023, s'han venut més de 47.000 unitats d'este model, amb 92 incidències registrades, i cap coincidix amb el defecte indicat, ha explicat l'empresa. Això representa una taxa d'incidència del 0,19%, "molt per davall dels estàndards habituals del sector".

La companyia ha destacat que ha promogut assajos independents en laboratoris "acreditats i de renom" per a ratificar que el producte és "completament segur i complix amb tots els estàndards de qualitat exigits". "Un d'estos estudis ja ha confirmat que el producte funciona correctament i no presenta cap risc per al consumidor", ha afegit.

El procés per a sol·licitar un canvi

Cecotec ha habilitat un apartat en el seu web oficial perquè qualsevol consumidor que haja adquirit una Cecofry Pixel 2500 Touch, ja siga a la botiga —en línia o física— o a través de tercers, puga comprovar si la seua unitat pertany al lot afectat introduint simplement el número de sèrie de l'article.

Si fora el cas, podrà sol·licitar-ne un reemplaçament gratuït. A més, s'ha habilitat una línia d'atenció telefònica específica (960 62 81 91) per a resoldre dubtes i facilitar el procés.

També et pot interessar

stats