Catalá instal·larà càmeres a les pedanies després de la detenció d'una banda violenta
L'alcaldessa de València argumenta que les càmeres tenen una doble funció: controlar el trànsit i dissuadir les conductes delictives per a generar una sensació de protecció al veïnat
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha insistit que manté "ferma" la voluntat d'instal·lar càmeres de vigilància a les pedanies després de la detenció de la banda que hi perpetrava robatoris violents a persones majors.
Ha argumentat que les càmeres "tenen una doble funció, la primera és controlar el trànsit i la segona és dissuadir les conductes delictives per a generar així una sensació de protecció al veïnat que viu en zones menys poblades, com la Punta".
Catalá ha assegurat estar "satisfeta i agraïda amb la col·laboració entre Guàrdia Civil, Policia Nacional i Policia Local per haver aconseguit detindre esta banda que ha fet tant de mal i ha generat tant de dolor en la gent de les pedanies, especialment del sud".
Segons va informar la Guàrdia Civil, els presumptes autors, entre 57 i 16 anys, assaltaven els domicilis ben entrada la matinada després de triar les víctimes per les seues característiques (persones d'avançada edat i en alguns casos, soles).
Més llegit
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Entren en vigor les mesures antiincendis: prohibit fer foc en zones forestals a partir d'este diumenge
-
Dos morts i centenars de detinguts a França durant les celebracions per la victòria del PSG en la Champions
-
Calor i tronades