Basca i nit tòrrida en tot el litoral, amb una humitat del 90%

Segons l'Aemet, les mínimes han marcat 26,9 graus a València, 26,8 a Orihuela i 26,7 a Sollana

Un dels punts on les temperatures mínimes han sigut més altes durant la nit ha sigut la capital, València
Un dels punts on les temperatures mínimes han sigut més altes durant la nit ha sigut la capital, València / Shutterstock

El litoral de la Comunitat Valenciana ha experimentat este divendres una nit tòrrida (per damunt de 25 graus) de manera quasi generalitzada, a la qual s'han sumat una humitat molt alta (pròxima al 90%), vent fluix i moments de cel cobert, una combinació que ha accentuat la sensació de calor i basca nocturna.

Segons l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), tant en observatoris urbans com en rurals del litoral de la Comunitat des de Vinaròs fins a Pilar de la Horadada, les mínimes no han baixat de 25 graus, i n'han marcat 26,9 a la capital, 26,8 a Orihuela (Baix Segura) i 26,7 al Tancat de Mília, a Sollana (la Ribera Baixa).

El termòmetre ha marcat esta nit 26,4 a Castelló de la Plana i a l'aeroport de València (Manises, Horta Sud); a Miramar (Safor), Pego (Marina Alta) i Sagunt (Camp de Morvedre), 26,3 graus; a Oliva (Safor), 26,1; a Alacant, 25,7, igual que a les localitats de Torreblanca (Alt Maestrat) i Vinaròs (Baix Maestrat); a Benidorm (Marina Baixa), 25,5 graus, i a Novelda, (Vinalopó Mitjà) 25,2 graus.

Altres registres nocturns destacats han sigut els 24,4 graus de l'aeroport d'Alacant-Elx, els 24,2 graus de Xàtiva (Costera), els 24,1 graus de Xàbia (Marina Alta) i de Rojales (Baix Segura) i els 23,7 graus de Polinyà de Xúquer (Ribera Baixa).

També et pot interessar

stats