Avisos per vent al nord, sol i temperatures a l'alça
El mestral continuarà bufant amb força a les comarques del nord, almenys fins dimecres, i les temperatures se situaran en màximes de 24-25 graus i continuaran escalant cap a valors primaverals
El vent encara bufa amb intensitat a les comarques del nord. El mestral les té en avís groc per ratxes de huitanta quilòmetres o més, situació que amanirà a partir del migdia al sud de Castelló, però que continuarà en la resta almenys fins dimecres. Els observatoris ja han marcat de matinada ratxes al voltant dels 100 km/h. Fins i tot més en punts alts de les comarques del Maestrat, com Xert-la Mola o Vilar de Canes.
A la resta del territori no notarem el vent i disfrutarem d'una jornada assolellada, acompanyada d'una pujada de temperatures. Només vorem núvols ancorats a les muntanyes del nord i la zona nord-oest, però sense precipitacions.
Ja no hem tingut gelades, el mercuri se situarà en màximes de 24 i 25 graus i s'espera que continue pujant fins dijous, quan augmentarà la nuvolositat i experimentarem una lleugera baixada de les temperatures.
Tornaran a escalar des de divendres fins diumenge, que es pronostica com el dia més primaveral de la setmana.
Més llegit
-
Mor l'anestesista Juan Maeso, condemnat per contagiar l'hepatitis C a 275 pacients
-
El professorat ix al carrer per a reclamar millores laborals i de l'escola pública en la tercera vaga de la legislatura
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes a les portes de la Setmana Santa