Alboraia reobri la platja dels Peixets, però es manté tancada al bany la de Port Saplatja
Seguixen tancades la meitat de la platja de Port Saplatja i la desembocadura del Carraixet, inclosa la platja canina

L'Ajuntament d'Alboraia ha informat de l'obertura al bany de la platja dels Peixets, mentre continuen tancades la meitat de la platja de Port Saplatja i la desembocadura del Carraixet, inclosa la platja canina. Romandran tancades fins que les analítiques d'aigua indiquen que no existix perill per a persones i gossos.
L'obertura de la platja dels Peixets s'ha realitzat després de finalitzar l'episodi de bacteris que provenen de les séquies, aigües amunt, i el consistori ha demanat precaució per ser un tram no vigilat, segons indica en el seu compte de X.
Estes platges van tornar a tancar-se al bany este dimarts per contaminació de l'aigua, i la de Port Saplatja ja va estar tancada durant cinc dies des del 25 de juliol, quan s'hi va detectar una contaminació d'origen residual.