El 112 reforça un 20% el servei durant les festes de Nadal i Cap d’Any

Més de 170 persones atendran el servei durant els dos caps de setmana festius

Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat
Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat / GVA

El servei d'atenció de telefonades d'emergència 112 de la Generalitat reforça fins a un 20% el personal durant les festes de Nadal i Cap d’Any, amb la finalitat d’atendre el possible increment d'emergències.

El secretari autonòmic de Seguretat i Resposta a les Emergències, Josep Maria Àngel, ha demanat "prudència i mesura en la celebració d'aquestes festes en les quals es registra un major nombre de desplaçaments en les carreteres a causa de les eixides per a celebrar aquests dies en locals de restauració i oci".

Segons ha informat la Generalitat, més de 170 persones dels departaments d’operacions i de coordinació s'encarregaran d'atendre el servei els dos caps de setmana que coincideixen amb les festes de Nadal i Cap d’Any. L'increment de personal a la sala de recepció de telefonades serà del 13% per al primer cap de setmana festiu i del 20% per al segon.

A més, tant en la pàgina web del 112 com en el compte de Twitter es pot trobar informació sobre els consells d'autoprotecció relacionats amb les festes nadalenques.

També et pot interessar