El 112 reforça un 20% el servei durant les festes de Nadal i Cap d’Any

Més de 170 persones atendran el servei durant els dos caps de setmana festius

Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat
Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat / GVA

El servei d'atenció de telefonades d'emergència 112 de la Generalitat reforça fins a un 20% el personal durant les festes de Nadal i Cap d’Any, amb la finalitat d’atendre el possible increment d'emergències.

El secretari autonòmic de Seguretat i Resposta a les Emergències, Josep Maria Àngel, ha demanat "prudència i mesura en la celebració d'aquestes festes en les quals es registra un major nombre de desplaçaments en les carreteres a causa de les eixides per a celebrar aquests dies en locals de restauració i oci".

Segons ha informat la Generalitat, més de 170 persones dels departaments d’operacions i de coordinació s'encarregaran d'atendre el servei els dos caps de setmana que coincideixen amb les festes de Nadal i Cap d’Any. L'increment de personal a la sala de recepció de telefonades serà del 13% per al primer cap de setmana festiu i del 20% per al segon.

A més, tant en la pàgina web del 112 com en el compte de Twitter es pot trobar informació sobre els consells d'autoprotecció relacionats amb les festes nadalenques.

També et pot interessar

stats