Transports adjudica el tercer carril de l’A-7 entre Crevillent i l'enllaç d'Oriola-Benferri

El Ministeri remodelarà els enllaços de Crevillent-Catral, Albatera-Sant Isidre, la Granja de Rocamora-Coix, l’N-340 a Redovà i Oriola-Benferri

Ampliació del tercer carril entre Crevillent i Oriola
Ampliació del tercer carril entre Crevillent i Oriola / Ministeri de Transports

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha adjudicat per 89,6 milions d'euros les obres per a ampliar la capacitat de l'autovia del Mediterrani entre Crevillent, on enllaça amb l'AP-7, i l'enllaç d'Oriola-Benferri (Baix Segura). En concret, es construirà un tercer carril en cada calçada de la via al llarg de 17 quilòmetres de l'A-7, entre els quilòmetres 528 i 545, amb l'objectiu de reforçar la fluïdesa del trànsit i la seguretat viària. L'anunci es publicarà pròximament en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), segons un comunicat del Ministeri.

Amb esta actuació, que s'estén fins a l'accés a Oriola per la CV-870, es dona continuïtat al tram entre Elx i Crevillent, que ja disposa de tres carrils per calçada des del 2008. A més, es remodelaran els enllaços de Crevillent-Catral, Albatera-Sant Isidre, la Granja de Rocamora-Coix, l’N-340 a Redovà i Oriola-Benferri.

La secció tipus de l'ampliació és de 3,50 metres de carril, 2,50 metres de voral dret i 1,60 metres de represa exterior. Els enllaços de Crevillent-Catral, Albatera-Sant Isidre, la Granja de Rocamora Coix, N-340 Redovà i Oriola-Benferri es reordenaran per a transformar-los en enllaços de tipus diamant amb glorietes. Pel que fa a les estructures, s'ampliarà la plataforma de quinze viaductes i s'adaptarà el gàlib horitzontal de tretze passos superiors.

També et pot interessar

stats