Sánchez acudeix este dimecres a Alacant a un acte sobre l'exili de la Guerra Civil
L'esdeveniment es desenvoluparà a la seu de Casa Mediterrani de la ciutat d'Alacant i comptarà amb la participació de representants de diverses associacions i col·lectius
El president del govern, Pedro Sánchez, té previst assistir este dimecres a Alacant a un acte d'Estat amb motiu del dia de record i homenatge a les persones que van patir l'exili a conseqüència de la Guerra Civil i la dictadura franquista. També està previst que hi participe el ministre de Política Territorial i Memòria Democràtica, Ángel Víctor Torres.
L'esdeveniment es desenvoluparà a partir de les 17:00 hores a la seu de la Casa Mediterrani de la ciutat d'Alacant, centre adscrit a la xarxa de cases del Ministeri d'Afers Estrangers, i comptarà amb la participació de representants de diverses associacions i col·lectius.
Alacant va ser testimoni de les últimes hores de la Segona República i de la marxa per mar dels últims exiliats, alguns d'ells a bord del vaixell carboner anglés Stanbrook cap a la costa algeriana.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Estiu amb data de caducitat
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat