El PSPV enviarà a Rebeca Torró, Arcadi España i María José Salvador a la reunió amb Mazón
Puig, que no acudirà a la trobada, s’ha oferit a celebrar una reunió entre els dos per a treballar en un traspàs de poder "ordenat”
La delegació dels socialistes valencians que acudirà dijous a la reunió amb el candidat del PP a la presidència de la Generalitat, Carlos Mazón, per a tractar la seua investidura estarà formada amb els consellers en funcions Rebeca Torró i Arcadi España i per la vicepresidenta de les Corts en funcions María José Salvador. Així ho ha comunicat el president de la Generalitat en funcions i secretari general del PSPV, Ximo Puig, en una carta que ha remés a Mazón després que aquest citara en primer lloc els socialistes per a mantindre una reunió en les Corts per a analitzar el nou escenari polític sorgit de les eleccions autonòmiques del 28 de maig.
A més de comunicar-li els noms dels tres diputats electes socialistes que assistiran a la reunió, Puig ha traslladat també a Mazón l'oferiment de celebrar una reunió entre els dos per a començar a treballar en un traspàs de poder “ordenat i des de l'absoluta normalitat”. El líder dels socialistes s'ha mostrat “obert a una col·laboració per a garantir un traspàs en les millors condicions per l'autogovern i pel poble valencià”, segons han informat fonts del partit.
Mazón va remetre aquest dilluns als candidats a la presidència de la Generalitat dels partits que van aconseguir representació en les Corts el 28 de maig una carta en la qual els citava a mantindre una trobada amb ell, amb el seu cap de campanya, Miguel Barrachina, i amb el subsecretari d'Organització del PPCV, Juan Francisco Pérez Llorca. En la carta va citar al PSPV-PSOE per a aquest dijous, a Compromís per al dilluns —que ja ha avançat que en la delegació estarà Joan Baldoví— i a Vox per al dimarts, amb la finalitat de conéixer les seues postures davant la investidura.
Més llegit
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Mor un home en un tiroteig al centre de Xirivella i a plena llum del dia
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Un incendi de vegetació a Oliva obliga a evacuar algunes viviendes per la proximitat del foc
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents