La portaveu del Consell aposta per obrir un debat sobre la prohibició dels bous al carrer
Aitana Mas considera que el tema s'hauria d'incloure en la negociació del tercer govern del Botànic
La vicepresidenta del Consell i portaveu, Aitana Mas, ha defés aquest dimarts que cal obrir un debat sobre la prohibició dels actes taurins. Mas ha recordat que és un debat que va quedar fora de l'acord del Botànic "i que, per tant, no hi ha un acord entre les diferents forces", però ha remarcat que hi ha una "problemàtica". I ha desitjat que el tema es pose sobre la taula o bé abans de l'estiu que ve o bé "esperen a la negociació del tercer Botànic".
Mas considera que en la societat hi ha una creixent consciència animalista i creu que demana la valentia "d'un debat que haurem de tindre en algun moment". En tot cas, ha remarcat que aquest tema no s'ha tractat aquest dimarts al si del ple del Consell, monogràfic sobre les iniciatives a prendre davant dels incendis patits aquest estiu.
Mentrestant, Mas ha dit que caldrà ser molt estricte en l'aplicació de la normativa actual, una de les més estrictes que hi ha a Espanya, a pesar de no ser prou. La vicepresidenta ha recordat que aquest dilluns es van reunir les parts per a marcar recomanacions davant d'un estiu especialment tràgic, amb set víctimes mortals. Però ha remarcat que és un debat que cal obrir.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
Ferit un home després de ser apunyalat a l'antic llit del riu Túria a València
-
Així es preparen les 16 xiquetes i els 12 xiquets que cantaran el sorteig de Nadal