Nou intent del govern espanyol per a recuperar el Pazo de Meirás
L'Advocacia de l’Estat argumenta que la compra va ser "simulada i fraudulenta".
El Govern d’Espanya està disposat, "amb les armes de la legalitat", a defensar la titularitat pública del Pazo de Meirás. Així ho ha assegurat la vicepresidenta, Carmen Calvo, que ha manifestat que tenen “arguments de caràcter molt sòlid, documents, instruments i posició jurídica” per a fer-ho.
Calvo ha afirmat que el govern central exigirà a la família Franco que torne a l'Estat la residència d’estiu del dictador, per considerar que "van actuar contra dret".
Precisament aquest dijous l'Advocacia de l'Estat ha argumentat en la demanda contra els hereus de Francisco Franco que la compra del Pazo de Meirás pel dictador en 1941 va ser "simulada" i "fraudulenta", i han sol·licitat que la propietat siga declarada bé de domini públic.
Més llegit
- 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
 - 
                        
                                                        Un sisme de magnitud 6,3 sacseja l’Afganistan i deixa almenys una vintena de morts i 530 ferits
 - 
                        
                                                        Mazón afronta el seu moment més crític, accelerat per les escridassades en el funeral a les víctimes de la dana
 - 
                        
                                                        Detingut un home de 56 anys per l'asassinat de la seua dona a Huelva